jävligt värt

fick lite ångest ang inlägget under då jag inte platsar i elevrådet så bestämde mig för att bli lite seriös. Och med detta se över mina likes på facebook. infosidan= viktiga sidan. (bra tänkt där!) tänkte att jag skulle like:a lite mer stilrena sidor, såsom okända apsnygga modeller eller typ annat viktigt. gav upp min seriösa tanke snabbt då jag upptäckte att flertalet a mina likes var, (i inbördes orndning)
- im a muslim and i'm proud
- alla vi som inte har hånglat sen hösten -98
- 5 dåliga saker med att vara snopp
- Lsmmtuafimc = Laughing so much my turban unravels and falls in my curry
- Chandler Bing

etc etc. Känns värt. Jävligt värt

Kommentarer
Postat av: anonym

utveckla gärna 5 dåliga saker med att vara snopp!

2011-05-14 @ 11:46:44
URL: http://eleonoreidnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0