känns som jag borde uppdatera lite för alla mina fans #2

sommaren är officiellt invigt när man:
a)slutat jobbat
b) chiliglazeat
c) bestämt sig för att jobba lite mera på charabeachen.

hittils har jag:
a)jobbat färdigt (= slutat jobbat --> semester!!)
b) chiliglazeat
c) bestämt sig för att jobba lite mera på charabeachen.

dock återstår det att:
a) jobba på beach 2011 special edition (menas --> beach 2011 har redat haft sin preimär men ingen tyder mot att jag inte borde jobba på schoolstart 2011 instead)
b) skaffa sommarfling. alternativen består mellan oralando bloom (han är typ gift men det är inte något som stoppar mig dvs) eller adrian -snubben i entorage. eller nån annan. (obs! det sistnämnda lät desperat men egentligen är det inte desperat. inte alls.)
c) börja jogga inför beach2011/schoolstart2011 etc.  . typ. ingår i ovanstående punkt dock!
d) ev. vaska min twitter? känns inte riktigt super-succeed men vem vet..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0