det är inställningen som är det viktiga

ibland när man har sin ögonblick kan man komma på sig själv hur hopplös man är. idag var ett fint exempel då jag kom fram till att orsaken till gnagande magkänsla bestående av en gnutta livskris var på grund av sommarlovets slut, till anledning för att jag nu måste get some ruitenes. rutiner är lätt topp 10-utelistan då det är så fruktansvärt tråkigt att leva efter rutiner. som man tvingas göra sisådär 10 månader om året.
     rutiner-skräcken blev som mest hopplös då jag tillbakablickade på min sommar, då jag under tre veckor på mitt land dagligen hade:
a) stigit upp klockan 12
b) ätit frukost och chillat på trappen till halv två
c) funderat på vad jag ska få gjort innan dagens slut
d) för att jag sedan ska komma på att jag liksom inte har så mycket att behöva göra innan dagens slut
e) vid femtiden lagt en tanke om vad som skulle ätas till middag
f) undanskölja den tanken med x-antal ballerina kladdkaka
g)satt mig vid teven vid nio
h) så jag inte skulle missa de serier jag dagligen sommar-följde för att avsluta teve-kvällen vid ett med my name is earl.

höhö rutinfri semster ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0