Tjuhue bluggggen

Ledsen för bad update senaste tiden. Ajajaj. Ska bli bättring på det. Om jag orkar. Nu är det aöndagkväll för alla som missat och denna helgen var super! I fredags var jag på maskerad hos min älskade jojo. Från början var jag fransyska med baguette och blodröda läppar. Sen åts baguetten upp och jag tog av min (saras, hehe. för jag vet att du läser) basker och hittade Idas coola fjäder-mask. Och till sist blev det Linneas michaeljackson hatt. haha. Igår bjöd min syrra mig (hör och häpna!) på bio. Vi såg the ugly truth och idag har jag försökt plugga järnet.


Och för alla som undrar ska jag köpa dessa när jag är skuldfri. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: malin

Vart är skorna ifrån? =)

2009-09-28 @ 23:13:27
URL: http://maliuns.blogg.se/
Postat av: Anonym

din sko ;)

2009-09-29 @ 17:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0