dot

Denna vecka är fett tjockpumpad:
Tisdag (idag alltså): R Å P L U G G A; framför allt kemi
Onsdag: Svenska muntligt, även råplugg denna dag; sp. muntligt, kemi, historia- 1:a världskriget
Torsdag: Spanska muntligt-provskit, 1:a världskriget samt kemiprov. Skriva klart sv-skriftlig redovisning och eventuell träning på kvällen. Om jag orkar alltså.
Fredag: Inlämning av sv skriftligt, jobba på eftermiddagen och sen ska jag supa bort mina bekymmer på en ås i solnedgången. (nänä, det där var bara ett torrt skämt)
Lördag: Putsa fönster (PUTSA FÖNSTER!!!! I know, men jag är fett desperat efter cash)

Just nu blev jag väldigt sugen på noblesse också. Fan.

mmmmmmmmmmmmmmmmmm....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0