SWING

Söndag. Deppigaste av veckans sju dagar. I helgen har det hänt en hel del. I mina mått mätt iallafall. Igår morse spelade vi match vi förlorade med 7-0 med. Sen träffade jag Viola och co och på kvällen käkade jag indiskt med Daniella och Linnea. Vi blev äckligt mätta men ändå var vi tvugna att smälla i oss efterrätt. Där satt vi på nåt fik på kungsgatan i hundra år för att komma på vad vi skulle göra med våra liv. Tillslut kom vi fram till att vi skulle hem till mig och bada så klockan ett satt jag och Linnea i mitt badkar, blåste skum och drack  avslagen cola i ett äckligt och snart rätt kallt vatten. Sen sov (sov?) vi skavfötters i min 90 säng tillsammans med min katt till ljudet av droppande regn. (Där fick jag till det lite poetiskt också)

Idag hjälpte jag teresa att baka 147 scones (ha! jag kom ihåg antalet :D) så nu är min mage mer eller mindre en stor degklump och imorgon börjar temaveckahelvetet (varför inte bara ge oss ledigt?) Nu ska jag nog göra något åt mina katastrofnaglar. So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0