Nejmen tjenare.

Idag var det orienteringsdag. Sista nånsin ever. Yes! Har inte hört något haft det i gymnasiet så... ;P Vi sprang lilla rundan på 1:21, sex minuter sämre än förra året men inte deppar man för det heller. Sen var det hem duscha, se ett avsnitt av svenska hollywoodfruar (beroendeframkallande? ;) och sen... hör och häpna (apnördigt uttryck btw..) pustade jag förstrena för att bli av med min skuld. Pengaskuld alltså. Så nu ligger jag på plus minus noll. Fintio. Great. Efter det har jag städat lite i mitt rum (för övrigt kommit fram till att jag är pedantisk, till skillnad från anna då) och nu är det pluggilipluggish. Börjar redan ladda till matteprovet om en vecka men då jävlar.. haha. pussohej!


New York är mina drömmars stad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0