Kniv i ryggen.

Tha biggest mistake of mah life is: Jag tror allting varar för evigt. Jag glömmer bort att leva i nuet. Think in the presens liksom. Bang. Tillbakasmäll på det. Klantigt, oproffesionellt, onödigt. Istället för att njuta av roliga fester, mysiga fredagskvällar och underbara vänner fokuserar jag istället på hackor hos folk, försovningar, skrynkliga kläder och borttappade busskort.

Jag kommer aldrig inse att alla vänner jag har nu kommer jag omöjligt alltid kunna ha. Man kommer vara som en spelbricka i ett sällskapsspel, flytta sig när det är sex prickar på tärningen, gå tillbaka två steg när det blir treor. Det behöver inte vara negativt med det. Det är bra att göra förändringar, man måste ha förändringar. Men tänk på det. Njut av ditt liv, dina vänner och vad du gör just nu eftersom du lever i nutiden. Och the presens kommer aldrig tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Anonym

:/ <3

2009-10-13 @ 16:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0