Sunnyday

Jag är faktiskt lite stolt. Läsarantalet ökar sakta men säkert. Från fyra till sex läsare. Yey!
Idag har det varit en effektiv dag, jag har jobbat några timmar (cash, cash!,) slagit sönder några tankemoln och ätit. Hehe.

Annars tror jag denna höst kommer bli grym (om den redan inte är höst?) med tanke på vad som hänt hittils iallfall :D Partyparty hos Alex på lördag, helgen efter det fyller två av mina underbara vänner år, sen ska jag till mormoroch morfar, (åh vad jag längtar! skippa den eviga foccaccian och istället sörpla på bryggkaffe, alernativt varm choklad med räkmacka eller winerbröd) sen är det halloween och sen är det bara ännu mer roligtheter! (Hehe, märks det att jag är i en glad bubbla just nu?)


Och när man han tråkigt kan man ta uppstoppade egobilder. Hej hej mamma om du läser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0