opersonligabloggvarlden.com

Okej, alla ni där ute kanske inte är no-lifers som jag som läser ´alla` bloggar varje dag. Inclusive dessies & co utan att jag egentligen inte vill erkänna det.  Sen Katrin Zytomierska snackat skit om hela gadden i vakna med the voice, (ingen har väl missat??) så kom jag på hur jävla patetiskt bloggvärlden är.

För att bli en känd bloggare, som typ varit alla tonårstjejers högsta dröm, måste man spela en jävla roll att man är världens jävla bitch som trycker ner på  alla andra. Heh, okej man tjänar några tusen per månad som man shoppar upp på b-kläder från ginatricot, man har råd med att göra naglar på salong och fika och festa konstant. men seriöst? till vilket pris? Jag hade aldrig kunnat sova på nätterna om jag skulle varit så fruktansvärt elak mot en oskyldig person, min mamma hade förmodligen slutat prata med mig för hon skulle skämmas så mycket, och jag skulle inte kunnat gå på stan med rak rygg med tanke på vad alla andra skulle tyckt om mig.

Några tusenlappar i månaden extra i max tre-fyra år. Det skulle du tjäna på att sänka självförtroendet på hundratals människor, försämra den redan sjukt smala skönhetsidealen och bli ihågkommen som världens äckligaste hemskaste elakaste människa för evigt.

Så 20minus amatörbloggare. Be proud!!!

Nu ska jag städa. Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0