Idag har jag dessutom lagat min nagel med nagellim.

Min högt begåvade MVG-unge Linnea hade lite svårigheter med att göra något så enkelt som att blåsa sågbubblor. Hon tappade blåsgrejen från mitt fönster så den hamnade i regnrännan. (har typ ett snett tak utanför mitt fönste btw.) så hon ställde då självla såpbubble-såpan mitt på mitt skrivbord och jag välte så klart ner den typ det första jag gjorde. Spåbubblan rann från skrivbordet ner på golvet och när jag skulle torka upp det blev den delen av golvet jättefint och helt smusfritt! Tadaaaaaaaaa!

Där ser ni, det gäller verkligen att kunna se det positiva i det negativa för att få livet att kunna fortsätta. One point to team A. Peace out!

Kommentarer
Postat av: Förövaren strikes back ;)

Haha, livet kan inte alltid bli rätt, Klara. Jag trodde du visste det vid det här laget? xd

Vi kan göra en deal - jag köper ny såpbubblegreja och du är inte längre skyldig mig 20 spänn! :D

Hihi, man har väl inte MVG för inget? ;P

2009-08-31 @ 21:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0